The Living Sisters - How Are You Doing? (new video)

The Living Sisters, група съставена от членки на по-скоро неизвестни инди формации, ни представят тяхната версия на "Здравей, как си, приятелю?", с препратки към "Телефонна Любов". Режисьор е Мишел Гондри, който май е по-успешен като режисъор на музикални клипове, отколкото на пълнометражни филми. В How Are You Doing всяка от певиците разполага със собствена камера и стори лайн, който факт ме накара да гледам клипа 3 пъти, защото за 1 гледане мога да фокусирам погледа си само в едно от разделенията на екрана. В хаоса от пожари, бременност, турбуленция, земетресения и катастрофи, нежният dream pop звук на песента е почти ироничен. Така де, клипа е ироничен на фона на песента. Откровено нереалистичните макети също са много забавни.

Коментари

Анонимен каза…
поредният глупав коментар...този път за гондри
Lu каза…
Не знам какво те е накарало да мислиш, че тук ще попаднеш на умни коментари.
А и никъде не съм казала, че Гондри е лош режисьор, напротив - аз всъщност го харесвам. Просто намирам работата му за музикални клипове като много по-вдъхновяваща, което обаче не значи, че филмите му са зле. Може да пробваш да ме обориш, но преди това отвори оня списък в уикипедия, youtube и ги изгледай всичките. Всъщност самата дължина на списъка е впечатляваща.
А ако мислиш да ми обясняваш какви иновативни похвати използвал, как трансформирал пространството колко бил гениален ъгъла на заснемане еди къде си - няма смисъл, наясно съм, пък и комантарите ми по-умни няма да станат. :)
Анонимен каза…
Абе на кретеноиди е закон да не се обясняваш в интернет. а и твоето стана като оправдаване. нормално е да не харесваш Гондри - визуален чикиджия, продал се за кинти. Анархия !

Популярни публикации от този блог

Lana Del Rey - Born To Die (2012)

Ghost - Impera (2022)

Drab Majesty - Modern Mirror (2019)