Metronomy – The English Riviera (2011)

С голяма вероятност щях да пропусна да ви информирам за Метрономията, след като изтече в неделя и нямах желание да си го пусна втори път (а това е критерий). Но гледам групата се е засилила да пуска клипове като за последно и образува някакъв голям хайп около себе, та е редно да ви информирам за Английската Ривиера... която не запомних с нищо.

genre: pop, indie

1. The English Riviera
2. We Broke Free
3. Everything Goes My Way
4. The Look
5. She Wants
6. Trouble
7. The Bay
8. Loving Arm
9. Corinne
10. Some Written
11. Love Underlined

Албума е ок, доколкото помня, но дотам. Вече ви казах, че в мен не се породи желание да си го пусна повече от веднъж, така че не мога да пиша адекватно ревю, пък нямам и желание. В момента се тегли новият на Art Brut и аз съм повече от развълнувана да го чуя. Затова ви пускам клип и пожелавам приятно слушане на тези, които с нетърпение са чакали The English Riviera.


Metronomy - The Look by metronomyUK

Коментари

баааааси, сигурно има пирати журналисти.
след кратко колебание дали ще си разваля кефа като го дръпна сега, вече тече по оптичните ми кабели.
викаш не те е изкефил много?
аз мога да говоря само за първите три песни, които излязоха, и за моя вкус са мега!
Lu каза…
Аз отдавна стигнах до извода в първото ти изречение. :D
Иначе предполагам наистина е до вкус, може и да е до моментна преценка, ама така или иначе не се впечатлих. Трябва да го преслушам още няколко пъти, ама ме мързи. Тва да те мързи да слушаш е висша форма на мързел май. :D
Кажи кво мислиш като го преслушаш.
aми преслушах го, макар и само два пъти. на мен лично ми хареса, въпреки че освен трите пилотни сингъла, които излязоха, за сега друга песен не ми се е запечатала.
но от тук си мисля поне две неща.

от една страна, албум с три много силни песни си е добре. the bay ми е фаворитна. но много ми допадат и женските вокали и от everything goes my way.

от друга страна, опита до сега ми е показал, че да слушаш албум с цел да си изградиш точно мнение си е сложна работа. парчетата следват едно след друго, нормално е да се не се запечатват. все пак имат общи неща по между си.

(трябва някой път да пробвам да преслушам албум не на цяло, а песен по песен, като всяка една слушам по няколко пъти, докато не реша какво мисля. ще е странно хаха)

синглите се забелязват по-лесно, точно защото излизат сами. и примерно си пускаш само един по 2-3 пъти (поне). не го мешаш с други песни.

абе трябва си слушане. случвало ми се е да слушам песен и да я отмина. след няколко месеца попадам на нея пак и съм някъв "по дяволите, тя е страхотна". (btw май беше една на hercules)

мисля, че тепърва ще заобичам още някоя песен от албума. останалите пък със сигурност не са лошо направени. личи си, че албумът е пипнат, отделили са му време и са го мислили. звученето му е много зряло в сравнение с предни неща.

но както си казахме, всичко е до вкус. аз на тези хора съм им доста фен, а новото, малко по-меланхолично звучене ми пасва така, както преди ми пасваше звученето на a thing for me. уцелваме се с тях Х)

аз не разбрах какво мислиш за трите пилотни сингъла?

бах, че дълго стана, но сериозен въпрос ми зададе Х)
пп

(време за фукане)

на 8ми април отивам в белград да ги слушам на share conference.
Lu каза…
Поздравления за Белград и за дългия коментар. И аз съм така с доста песни/албуми, ама трудния момент е да си ги пусна пак. След твоя коментар явно трябва да го направя.:)

Популярни публикации от този блог

Lana Del Rey - Born To Die (2012)

Ghost - Impera (2022)

Drab Majesty - Modern Mirror (2019)