Peter, Bjorn & John - Breaker, Breaker (new video)

Макар да не съм споменавала, новият албум на тия тримата излезе преди... има-няма месец. Не ми направи никакво добро впечатление, затова скипнах. Може да съм споменавала колко много обичам 80-те, но не съм ви казвала колко много ме дразни интервала 1965-1975. Гади ми се от почти всичко пръкнало се в този период... Шибани хипита. Единственото хубаво нещо от това време е гримираният Дейвид Боуи. Малко се отплеснах, прощавайте. Ето пускам ви ги тия брадясалите.





Коментари

Nightwish El каза…
Дамм...Дейвид е готин гримиран. Особено в "Лабиринт".
То май и Джони Деп му отива да е нахлепан с грим.
И пак ми идва един мъжествен такъв...

Да няма нещо сбъркано в мен?
Притеснявам се.
:D
Lu каза…
И да има Ел, не си сама! (blush)
Nightwish El каза…
А така, успокоявай ме, щото аз до 18 години така да не се заглеждах по реални мъже, че и недоумявах как всички около мен въздишаха, влюбваха се и разлюбваха.
Пък аз като скала значи. Пфууу
:)

Но пък после попаднах в обятията на един зеленоок чародей. ;)

Популярни публикации от този блог

Lana Del Rey - Born To Die (2012)

Ghost - Impera (2022)

Drab Majesty - Modern Mirror (2019)