Честита нова 2011-а година!

За много години, скъпи читатели/приятели!

Нека новата година ви донесе всичко хубаво, което очаквате от нея, и да ви спести всичко лошо, от което се опасявате! Здраве, щастие, пари, късмет и бахур за всички!
От новогодишната баница ми се падна късмет най-общо казващ, че без мен светът ще е скучен, затова ако не стана комедиант, най-малкото ще продължа да ви забавлявам с по-добрата нова музика.

Време е да попреслушам какво се е пръкнало в интернета по време на моето отсъствие, затова ви оставям с новия сингъл Blind Faith на титаните Chase & Status, чиито втори албум очакваме съвсем скоро. В тази връзка ви желая и много вяра в щастливите развръзки на събития от всякакъв род, дори да нямате адекватни основания за нея. Помнете, че тя е първата крачка към хепи енда - базова квантова физика, кхъм-кхъм. :)

Коментари

cinemascrotum каза…
Честита Нова Година и добре дошла отново! Пожелавам ти повече усмивки, по-малко прозявки и много позитивно настроение! :)
Lu каза…
Хехе, това е едно много хубаво пожелание, да ти се връща! :)
Nightwish El каза…
Честита Нова Година, Лу!
Тая квантова физика хеч не ми е ясна, ама пък си падам по физици!
И по пържоли!

Да си много усмихната и да ни радваш с повече музика!
:)))
Lu каза…
Ел, и аз така, само без пържолите.:) Аз не съм сигурна дали и самите физици я разбират, но споменаването и винаги придава един нюанс на ерудираност, хаха. :D

Всичко най-хубаво и на теб и да се наслаждаваш на повече пържоли! :)
Valkocompany каза…
През Новата година Ти пожелавам
12 месеца късмет,
52 седмици успех,
365 дни секс,
8760 часа любов,
525600 минути щастие,
31536000 секунди здраве.
Nostromo каза…
А аз, Лу, ти пожелавам много пачки с пари, за да можеш да си купиш това, което не се купува с малко пачки с пари. :D

Нямаше да съм толкова меркантилен в пожеланията, ако не знаех, че ще ти хареса. :D А и останалото си го имаш - уникална си и ни просвещаваш с най-доброто от музикалния афиш, тъй че само дерзай! :)
Lu каза…
Val, благодаря, да ти се връща умножено по последното споменато число! :)

Ностро, коко добре ме познаваш! :о
Благодаря ти за това несравнимо пожелание, мисля да си направя тениска "Замерятйте ме с пачки". :}
Анонимен каза…
Като използвам твоите формули, винаги получавам допълнителна позитивна енергия, необходима за извършване на работата А.
Благодарско за което :D

Много здраве и щастие през новата 2011! Другото си го имаш :D
Lu каза…
Ех, Ламоте, ще ми се пачките да бяха малко повече... :D

Благодарско и от мен за абсолютно същото. :)

Популярни публикации от този блог

Lana Del Rey - Born To Die (2012)

Ghost - Impera (2022)

Drab Majesty - Modern Mirror (2019)