Cut Copy - Zonoscope (2011)

Ууууу-уууу, кенчу сии, айл тейк ит фо ми, айл тейк ит фо ми... Моля скролнете надолу докато аз си пея - там ще намерите кратко ревю на Zonoscope - трети албум на едни от Modular-ските герои Cut Copy.

genre: synthpop, electropop, dance punk

1. "Need You Now"
2. "Take Me Over"
3. "Where I'm Going"
4. "Pharaohs & Pyramids"
5. "Blink and You'll Miss a Revolution"
6. "Strange Nostalgia for The Future"
7. "This is All We've Got"
8. "Alisa"
9. "Hanging Onto Every Heartbeat"
10. "Corner of the Sky"
11. "Sun God"

Накратко: Zonoscope е приятен съвременен електро еквивалент на Бийч Бойс. Само това ми дойде наум, нещо не ми се пише днес.



Това е, казах ви, че ревюто е кратко.
Като цяло доволно.
7.2/10 с потенциал за покачване с течение на времето.

Коментари

Musical Universe каза…
Друго си е някой да ти попее на чист английски!
С нежно гласче.
:)
Lu каза…
Нали?! На по-чист английски от моя здраве му кажи! :)

Популярни публикации от този блог

Lana Del Rey - Born To Die (2012)

Ghost - Impera (2022)

Drab Majesty - Modern Mirror (2019)