How To Destroy Angels - The Space In Between (new video)

Днес явно е видео-ден.

Сигурно вече сте разбрали за новия проект на Трент Резнър "How To Destroy Angels", след като целия интернет пропищя за него. Аз реших да съм rebel и не го отразих, ХА!

Ще отразя, обаче, видеото към The Space In Between, което ни разказва за един ужасно неприятен меден месец. Резнър и жена му лежат окървавени, докато Atticus Ross гледа мотокрос. Русата мацка не я знам коя е. Mariqueen дори умряла пее, което доказва, че изкуството е вечно.

Коментари

Nostromo каза…
"Mariqueen дори умряла пее, което доказва, че изкуството е вечно." - този коментар неподплатен дори с усмивка ме хвърли в екстаз... :)

А парчето нещо не го усетих...
bungle каза…
well... и аз бях писала за него. :) Клипът е страхотен, песента също. :) Целият проект ми е влезнал под кожата.
Lu каза…
Nostromo, завиждам ти, че само с 1 коментар става, аз трябва да давам пари за Хърбъл Есънсийс и Мура Трио. :)

bungle, и на мен ми се ще да ми влезе под кожата, желателно в предната част на торса, но не ще, уви. Приятни са, ама нещо и аз не мога да ги усетя.

Популярни публикации от този блог

Честит ми рожден ден!

3 години trains in the night

Drab Majesty - Modern Mirror (2019)