Gravity Co. и малко размисли върху българската алтернативна сцена

Снощи ходих да гледам Gravity Co. в един варненски клуб - Alibi. Много спонтанно се получи, понеже една приятелка ни каза предната вечер, щях да пропусна като нищо. "Айде утре вечер Гравити Ко в Алиби." Едвам ме нави. :) Много мило ми стана, навремето бяха може би втората българска група, накоято съм готова да кажа "Евала, големи сте!". Първата беше Пиромания, ако се придържам към тази класификация. Това, разбира се, беше навремето, и аз бях още в гимназията. Някои хора се пънеха да определят кои са най-добрите български групи в момента. Имам спомен, че някой беше изкарал топ 3 Gravity Co., R.O.B.T.F. и Phuture Shok. Не знам що тоя човек не сложи и Panican Whyasker, обаче. Сега ситуацията е малко по-различна, понеже се появиха много хубави бг групи. Музикалната гравитацията на Gravity Co. обаче си остава константа.


Имам много топли спомени от първия техен лайв, на който присъствах, бях на 17-18, нещо такова. Т.е. преди 7-8 години. По тоя повoд снощи им изтърсих някаква простотия от рода на "Свирите по-добре отпреди 7 години". Звучи малко криво, но наистина ми се стори така. Дали щото не съм ги слушала отдавна на живо, или понеже наистина свирят по-добре, не знам със сигурност. В тази връзка новия вокал г-н Николай Бакалов се справя много добре. Аз бях малко резервирана, както съм с всички нови попълнения на любими групи, но момчето наистина си пее чудесно, има си и сценично поведение, всико 6.



Какво друго мога да кажа... Чакам нов албум и нов концерт като онзи в зала Христо Ботев на 6 октомври 2006. Тогава съвпадна с рождения ми ден и си напрвих най-хубавия подарък, за който се сещам, присъствайки на него. С голямата видеостена и стерео очилата. Пълната зала и екзалтираните фенове. Напълно си ги заслужават.

А това  е новия сингъл. При цялото ми уважение, клипа не се е получил.


Най-хубавото за най-накрая - още нов материал с новия вокал. Малко е Depeche, ама от ранния им период и звучи страхотно.

Коментари

Популярни публикации от този блог

Честит ми рожден ден!

3 години trains in the night

Drab Majesty - Modern Mirror (2019)