3 in 1: Slowly

Бавно. Тази дума характеризира бита ми тези дни.

Събуждам се бавно. Ставам с големи мъки. Пия си кафето бавно. Понякога това занимание ми отнема до час и половина. Ако има бонус психарски сън, до обяд се мъча да се осъзная къде се намирам.


Хората по улиците са ужасно бавни. Вървят като овце. Адски некоординирано и несъобразително. Ядосват ме. They just go slowly.

Кхм, чудесен лайв.

Аз самата съм бавна. Когато не ми се занимава с нещо го протакам, отлагам. Работата върви бавно и разтяга агонията на моето отегчение, нарастваща гузна съвест и притеснение от сроковете. Много съм зле, честно.
Требе се стегна. Долното е добър фон за начало.

Коментари

cinemascrotum каза…
По-добре бавна работа, отколкото бърз секс. :) Иначе, не си ли се замисляла, че хората всъщност не вървят бавно, а ти самата вървиш прекалено бързо за тях? /виетнамска мъдрост/ :)
Lu каза…
А, кое е нормалното и кое - не, е твърде субективно понятие. Може и аз да вървя бързо, но от моя гледна точка те са бавни, а моята гледна точка е каквото ме касае, нали. :) Иначе виетнамците освен да ядат кучета, явно мислят и читави мъдрости. :D
cinemascrotum каза…
Мисли позитивно. Когато животът около теб тече бавно, поне имаш достатъчно време да го изживееш. :)

Популярни публикации от този блог

Lana Del Rey - Born To Die (2012)

Ghost - Impera (2022)

Drab Majesty - Modern Mirror (2019)