Puscifer - "C" Is For (Insert Sophomoric Genitalia Reference HERE) EP

Пусифър трябва да ви е(са) познат(и) вече, но ако не са - пропуска си е ваш и аз нямам никакво намерение тепърва да ви образовам.
Nah, шегувам се, просто нямам време, а и ме мързи. Иначе на тоя блог целта му е да споделя и образова, все пак.

Revenons à nos moutons*: ето, че има прясно ново EP на няколко дни, което включва малко нови неща, и малко ремикси, но като цяло е приятно.


Не разбирам аз ли съм тъпа, или обложката наистина не е толкова смислена, колкото се очаква; така или иначе не схванах майтапа. :/

01. Polar Bear
02. The Mission (Renholder Mix) (feat. Milla Jovovich)
03. Momma Sed (live @ Club Nokia)
04. Vagina Mine (live @ Club Nokia)
05. Potions (Deliverance Mix)
06. The Humbling River


The Mission беше издаден като сингъл и си има клип. Както знаем от The Million Dollar Hotel, Мила Йовович си пее доста прилично.





lovely

Личния ми фаворит е Potions, в който има пръст и чичо Трент Резнър.


Като се има предвид, че половината неща са стари, а новите не са нещо кой знае какво, бих му дала 7.2/10. С 1-2 единици плюс от субективизъм и сантименталност, заради г-н Кийнън.

edit.: след няколко слушания оценката се вдигна на 7.5. А Potions така ми влезе под кожата, че...

* елитарнича, като ползвам френски идиом, значещ "да си дойдем на думата"; буквално значи "да се върнем на нашите овце", но това е история, която ще ви спестя. :)

Коментари

Анонимен каза…
И аз си помислих че даде слаба оценка в началото:) нищо другия път слушай повечко:)
Lu каза…
E то най-често твърдата оценка се формира след известно време. А аз бързам да споделя, нали, не мога да чакам много, требе сме ексклузивни. :D

Популярни публикации от този блог

Честит ми рожден ден!

3 години trains in the night

Drab Majesty - Modern Mirror (2019)