Muse - Undisclosed Desires (official music video)

Седя си аз и си слушам Muse и си пускам Undisclosed Desires, като любима песен от последния албум. В главата ми се прокрадва мисъл "Абе това е най-добрата песен от The Resistence, няма ли да и правят клип?" След проверката се оказва, че съм си мислела правилно и клипа е готов и е пуснат в началото на месеца.


Тия 2 микрофона на Матю сигурно са му за да запише триизмерен звук.:D Стори ми се, че на клипа чух някакво съскане в лявото ухо, което на flac-a ми е в дясното. о.0
Ако оставим глупостите настрана, клипа не ме радва особено; най-вече тази мулатка, която подскача, оплетена в кабели. Клипа трябваше да е по-мрачен, по-стилен, с по-малко наивизми...
Oh well, пускам си пак Undisclosed, а клипа... клипа е осран, за щастие песента компенсира 10-ократно.

Коментари

Fever каза…
мулатката е като за клип на Shakira/Beyonce, мдаа :D :D ноо plug-ването на кабела в обувката някъде в началото, е много добро попадение :))) :yes:
C A каза…
CIAO, LOVE YOUR BLOG, SPECIALLY THE LAST POSTS.. :-) I'M FOLLOWING YOU, FOLLOW ME TOO!
PS: LOOOVE THE XX!

@ MAISONCHAPLIN.BLOGSPOT.COM

Популярни публикации от този блог

Честит ми рожден ден!

3 години trains in the night

Drab Majesty - Modern Mirror (2019)