Hercules And Love Affair в София? Друг път.

Вървя си вчера аз по Дондуков и пред очите ми попада афиш, почти изцяло зает от надписа "Hercules And Love Affair" и датата 27 ноември в левия горен ъгъл. Отдолу чета "бившия хладилен завод" и сърцето ми се разтуптява. Викам си - чакай, чакай, твърде хубаво е за да е истина. Зачитам се по-надолу, прочитам "топ 100 DJ MAG...дрън дрън... Andy Butler дрън дрън", но главата ми е замаяна от нахлулата кръв, а зрението - замъглено от еуфория в зародиш. Вече почвам да правя сметки как да си свърша работата по-навреме, че да мога петък да се изтипосам в бившия хладилен завод и - както се казва - party like it's 1999.
Hercules and Love Affair - Blind from Mute Records on Vimeo.

Обаче в мен се прокрадват съмнения. Промоутърите имат навика да го правят този номер - още помня горчивия вкус в устата, когато се разбра, че на Spirit of Bourgas 2008 няма да са Groove Armada, както беше рекламирано навсякъде, а само Andy Cato. Голям пич е, ама аз по DJ сетове не си падам, обичам да ми пеят и свирят на живо.
Та както вече вероятно се досещате, Hercules And Love Affair изобщо не са имали и намерение да идват; намерение има само Andy Butler. Вярно е, че той им е движещата сила, но както споменах - аз dj сетове не обичам.


афиша, който видях, не беше същия, но само това намерих; тук поне пише (макар и с малки букви), че е dj set

И така. Разминахме се с HALA. Поне е причина да ги пусна тук, каня се от много време.

Hercules and Love Affair - You Belong from Mute Records on Vimeo.

Диското се връща. ^_^


Коментари

trakatumka каза…
слънцееее, аз пък се бях супер много навила - и още го обмислям впрочем(зависи как ще са финансите ми до края на седмицата), та и теб щях да офертирам. а за Насекомикс в Backstage във вторник?:))
Lu каза…
Звучи примамливо душичко, но ми е гръмнала главата от тая дипломна, та не мога да обещая нищо. Ще го имам предвид де, ако стане някакво чудо и понаваксам, може да посетим някое мероприятие. ;)
Marmalad Shipkofff каза…
ама те наистина са ХАЛА! :D

Популярни публикации от този блог

Честит ми рожден ден!

3 години trains in the night

Drab Majesty - Modern Mirror (2019)