четвъртък, 9 септември 2010 г.

Track of the day - The politically correct issue

Започваме с Kings of Leon, чиято селташка същност лъсва под жаркото слънце на Тенеси в клипа към Radioactive. Единия от групата удивително е заприличал на Робърт Патинсън. Чакаме албума Come Around Sundown скоро.



И колкото нагласен да е горния клип, то толкова нелеп е долния. Аз съм в ступор, откак го изгледах.
Das Racist - Ek Shaneesh, което е неправилно спелуване на някакъв индийски филм, от който са взели семпъл.



Честита Нова Година на всички евреи, четящи блога ми!

5 коментара:

lammoth каза...

Честит Рош Ашана на всички мюсюлмани, честит рамазан байрам на всички евреи и честит 9 септември на всички демократи! :)
...или май нещо обърках
Хубави песнички, но кога ще направиш ревю на блек метъл албум? :(

Flip каза...

Kings of Leon = meh!! Много скучна бандичка.

Lu каза...

Да, и мен доста ме дразнят.

Ламоте, надежда всяка остави.:)

branditi каза...

тъпи са, но точно такива се харчат по "спирит" фестове

Lu каза...

Не само по фестовете, по принцип се харчат, като им гледам продажбите...