Maximum Balloon - Maximum Balloon (2010)

Tiger беше един добър тийзър за един добър албум. Dave Sitek от TV On The Radio е събрал куцо и сакато в новия си соло проект. Оказва се, че куцо и сакато са все някакви талантливи хора, 2-ма от които също от TVOTR. Аман от шуробаджанащина.

genre: indie, electropop

1. Groove Me (feat. Theophilus London)
2. Young Love (feat. Katrina Ford)
3. Absence of Light (feat. Tunde Adebimpe)
4. If You Return (feat. Little Dragon)
5. Shakedown (feat. Kyp Malone)
6. Communion (feat. Karen O)
7. Tiger (feat. Aku)
8. The Lesson (feat. Holly Miranda)
9. Apartment Wrestling (v's David Byrne)
10. Pink Bricks (feat. Ambrosia Parsley)

Dave Sitek си е талантлив човек, най-вече като продуцент. Не че като китарист не се справя добре. Ако трябва да правя сравнение чрез референции от миналата му работа, бих казала, че страничният му проект в по-голямата си част прилича на нещо средно м/у Antidotes на Foals и Desperate Youth, Blood Thirsty Babes на TVOTR. От BBC го определиха като "a dinner party-friendly middle-ground between Gorillaz and Mark Ronson". Според мен най-точно описание е пресечна точка м/у 4-те имена. Много фънки, synth-етичен, електронен и ритмичен, Maximum Balloon е поредната перфектно свършена работа на Sitek.

Слагам Tiger пак, щото е много яка, както и промо клип към песента с Юкими Нагано от Little DRagon, слабост ми е.





7.8/10

Коментари

branditi каза…
кефят ме. по някакъв странен асоциативен път ме подсетиха с носталгия за Yello

Популярни публикации от този блог

Честит ми рожден ден!

3 години trains in the night

Drab Majesty - Modern Mirror (2019)