Ladytron - Velocifero (Remixed and Rare) (2010)

Здравейте, скъпи читатели/приятели, надявам се сте прекарали почивните дни релаксирайки или отдавайки се на любимото си занимание.Аз лично се отдадох на едно безгрижие и безметежност, които опразниха натежалата ми от негативни мисли и шумове глава като служител на "Чистота" - контейнер.
Първи в задачата да я напълнят отново се оказаха Лейдитрон, начело със съотечественичката Мира Аройо. Те са ни приготвили една чудесна подборка на ремикси на песни от последния им студиен албум "Velocifero".

genre: disco, electro, new wave, techno

01. Ghosts (Toxic Avenger Remix)
02. Tomorrow (Apparat Remix)
03. Runaway (James Zabiela Red Eye Remix)
04. Predict The Day (Grey Ghost Remix)
05. Runaway (ADULT. Remix)
06. Tomorrow (Vector Lovers Lucky Remix)
07. Ghosts (Modwheelmood Remix)
08. Tomorrow (Jim Abbiss Radio Remix)
09. Versus (Kindle Remix)
10. Tomorrow (Port-Royal Remix)
11. Runaway (Brendan Long Remix)
12. Tomorrow (Dirty Vegas Club Remix)
13. Runaway (Ashtar Comman Remix)

Мързи ме да проверявам (защото съм един изключително мързелив човек), но така като гледам това са ремикси на и от синглите от споменатия вече Velocifero. Сигурно повечето имена сте ги чували, може би само някои, може би никое от тях, но това няма значение, след като хората са си свършили работата. Компилацията се е получила една доста приповдигаща духа такава. Слагам ремикса на любимия ми Apparat:



Разнообразието от ремиксираните песни е малко и от една страна това ме радва, тъй като така можеш да усетиш интерпретацията на всеки от ремиксаторите. От друга страна малко ме дразни, защото определени фрази ми се набиха в главата и сигурно ще се въртят там цял ден.

So if you freeze tomorrow
Come back
Lucky
We saw that your eyes were closing

Коментари

Анонимен каза…
Не е честно ...
нямало свободни даунлоуд слотове аз пък искам да имам това =/
Lu каза…
Търпението е велика добродетел, която се възнаграждава след няколко опита за даунлоуд. :)
Анонимен каза…
Урааа успях =) ..благодарско за шера
Анонимен каза…
:) Това,което чух ме навежда на мисълта,че нещата тук ще бъдат едни хубави ремикси :)

Популярни публикации от този блог

Lana Del Rey - Born To Die (2012)

Ghost - Impera (2022)

Drab Majesty - Modern Mirror (2019)