Russian Circles - Geneva (2009)

Въпреки че излезе октомври месец миналата година, аз все пак реших, че е редно да сложа Geneva и тук, макар съзнателно да не го бях сторила овреме.


genre: post rock, post metal

1. "Fathom" - 4:55
2. "Geneva" - 5:49
3. "Melee" - 7:39
4. "Hexed All" - 4:29
5. "Malko" - 4:43
6. "When the Mountain Comes to Muhammad" - 8:00
7. "Philios" - 10:26

Това, което ме накара да го сложа днес, е един вчерашен коментар в  youtube:

"I was listening to this song while on my nightly walks with my dog, and I don't know why, but listening to this gave me a humbling experience like after listening to Carl Sagan's speech. I felt that there was something special to my life and all life around me after listening to this. Its really something special."

А коментара е към следната песен:



Албума е 8/10, така че ако сте любители на жанра е задължително да си го свалите, ако не сте до сторили досега.

Коментари

daniel каза…
преклон пред теб :P определено ме грабна песента на този, на който е осмислила живота
RC каза…
mnogo mi haresvat i na men

Популярни публикации от този блог

Честит ми рожден ден!

3 години trains in the night

Drab Majesty - Modern Mirror (2019)