Park Live Sofia за днес

Мислех си да пускам за всеки ден от феста какво си струва да се види и защо, обаааче след като ще ходя само днес, реших да не се нервя, като си припомням разни хубави неща на изпълнителите, които ще изпусна. И така - програмата за днес.

Gaz Cobain - от FSOL. Самостоятелно нямам абсолютно никаква представа с какво ще ни изненада.

Crazy P всъщност значи Crazy Penis - цензура, сами разбирате. И са една прилична група всъщност.



Phuture Shock - достатъчно известни са в България, мисля. Всички (може би не всички) помним когато това излезе 2002 (аз лично бях wooow, това в България ли е правено)



Plaid ...са ми малко твърде ambient, но сигурно на живо ще са много въздействащи.


И накрая звездите на вечерта - Lamb. Не съм си представяла, че ще гледам Lamb на живо един ден. Легендарна и много любима група, друго не знам какво да кажа.

Коментари

Популярни публикации от този блог

Честит ми рожден ден!

3 години trains in the night

Drab Majesty - Modern Mirror (2019)