WTF/Какво по дяволите се случи с...

...Bob Sinclar?

Присетих се за него понеже по празниците си прирбрах в родителския дом, а само там си позволявам да гледам телевизия. Пуснах си Mtv да видя какво слуша в момента света и що да видя чичо Боб. Пак с някаква боза, нацепени мускули и бял потник. Помня навремето доста ме беше впечатлил с неща от рода на:



и това например



Винаги съм обожавала the french touch в хаус музиката и Боб Синклер си беше наистина добър пич докато не започна да се занимава с онези комерсиални лайна, които именно му донесоха и големия успех. Парадокс... или по-скоро не.
Бях разочарована когато серията Ямайка-вдъхновени-снимани-с-деца песнички излязоха и отказвах да повярвам, че са негови. Oh well...



И последния му сингъл



И все пак е завил малко в по-добра посока. Няма ямайци а US негрота ала края на 80-те. Нищо иновативно, Арманд Ван Хелдън го прави откак се помня (и е ненадминат). Не че имам нещо против Ямайка, просто не си падам по реге. За сравнение слагам и нещо от гореупоменатия батко (ох, на какаааа...) за сравнение как се прави



Жалко. Наистина харесвах Боб Синклер навремето... Но пък Арманд Ван Хелдън съм го харесвала винаги. Норман Куук може само да му диша праха.

Коментари

Marmalad Shipkofff каза…
И аз това се чудех наскоро... горкият човечец- опропасти се! :D
http://www.youtube.com/watch?v=JP0UIFg6NfM
поздрав стова стара и лачено парче :)
Lu каза…
Хаха, да, и това е много добро, мерси че ме присети! :)

Популярни публикации от този блог

Честит ми рожден ден!

3 години trains in the night

Drab Majesty - Modern Mirror (2019)