Тематични клипове: my kung fu is strong!

От изпълнителите в предния пост нещо ме обзе пак източна вълна и реших да припомня няколко страхотни песни, които са обединени от тематиката в клиповете си. А тя е Източна философия/бойни изкуства. И такаааа:








Това последното е малко длъжко и си е почти short movie.
И не, не съм емо.



И една много любима моя група (не че другите не са ми):



Колкото повече се замсилям, толкова повече песни се сещам, обаче стига толкова, че сигурно тоя пост ще заеме 1 страница. Затова за последно една неувяхваща класика от Erasure. С тази песен имам много мили спомени от моето детство, Ефир 2 едвам прохождаше и аз стоях до късно (10 часа!) за да гледам Топ 10 UK. Тогава съм била на 9 години, но страстта за музика вече е бушувала в мен. :DDD

Коментари

Популярни публикации от този блог

Честит ми рожден ден!

3 години trains in the night

Drab Majesty - Modern Mirror (2019)