Nilüfer Yanya - Miss Universe (2019)


1. WWAY HEALTH™ 00:58
2. In Your Head 03:27
3. Paralysed 04:26
4. Angels 03:56
5. Experience? 01:06
6. Paradise 03:58
7. Baby Blu 04:41
8. Warning 00:21
9. Heat Rises 03:26
10. Melt 04:22
11."Sparkle" God Help Me 01:31
12. Monsters Under The Bed 04:12
13. Safety Net 04:32
14. Tears 03:16
15. The Unordained 03:22
16. Give Up Function 00:41
17. Heavyweight Champion of the Year 04:42

Що е то: Миналата година, в началото на лятото, когато Interpol обявиха Marauder турнето си, аз с треперещи пръсти и малко паника светкавично си закупих билет за първата дата в Лондон, защото - слава на провидението - съвпадаше с планираната ми командировка там. На следващата вечер, вече по-спокойна, погледнах сайта им отново, за да се  уверя, че не съм се объркала нещо. Едва тогава забелявах, че ще има подгряващ артист. Nilüfer Yanya, wtf  е това, казах си, когато разбрах кой е подгряващия артист. Но природно любознаелната ми персона не може да трае да не знае нещо и аз бързо се запознах с творчеството на младата лондончанка от турско-ирландско-мексикански произход. Момата се оказа много харна.



Защо да го чуете: Защото е женския King Krule. Това е най-точното описание, което мога да предоставя с едно изречение. Момичето има неподправени стил и звучене, което се среща все по-рядко. Съчетава соул, джаз, поп и рок по неповторим начин и реално аз не мога да кажа уверено, че свири предимно едно от четирите. Харизмата и е невероятна - не е класическа красавица, въпреки, че е хубаво момиче. Това, което я прави уникална - освен изключителния и тембър - е, че цялото и същество излъчва нейната осъзнатост, автеничност и неочаквана креативна зрялост. Въпреки, че Miss Universe е първият дългосвирещ албум за Nilufer, той разкрива дълги години търсене и усъвършенстване, силно желание за себеизразяване и никаква суета. Темата за суетата като отражение на несигурността е засегната в концепцията на албума - въображаемата wellness компания WWAY HEALTH TM ни бива представена чрез тематични интерлюдии.Точно те правят траклиста толкова дълъг, ако си мислите, че 17 трака са твърде много за едно LP. Първите слушания ме дразнеха, но в последствие ги приех като необходима част от историята и още едно средство за израз на богатия свят на г-ца Yanya. А колкото повече ни показва от него - толкова по-добре.

8.2/10


Коментари

Популярни публикации от този блог

Честит ми рожден ден!

3 години trains in the night

Drab Majesty - Modern Mirror (2019)