Billie Eilish - When We All Fall Asleep Where Do We Go? (2019)


1 !!!!!!! 0:13
2 bad guy 3:14
3 xanny 4:03
4 you should see me in a crown 3:00
5 all the good girls go to hell 2:48
6 wish you were gay 3:41
7 when the party's over 3:16
8 8 2:53
9 my strange addiction 2:59
10 bury a friend 3:13
11 ilomilo 2:36
12 listen before i go 4:02
13 i love you 4:51
14 goodbye 1:59

Що е то: Мине се-немине някоя и друга година и се появява поредния трагичен персонаж, по който всички да въздишат. Последния такъв случай, за който се сещам, беше кака Лана, ма тва беше сравнително отдавна, може и да съм изпуснала някоя. Ако съм я изпуснала, явно не е била достатъчно трагична. Та загледах се в девойчето, понеже съм кифла и някои edgy онлайн издания за стил и култура поставиха албума в графа "heavy rotation" и "must hear". Отделно от това youtube отдавна ме облъчваше с Bury A Friend като препоръка за слушане, но аз упорито го игнорирах и понеже съм от Варна, цъках я новото парче на Madmatic, я пародията "Мой" на Боро Първи. Сега, като споменах кака Лана - ако тя и Кара Делевин имаха дъщеря, то това би била Били. На жените не им трябва Y-хромозома, така че тази спекулация е напълно легитимна. С напредването на науката и CRISPR генното модифициране всичко е възможно.



Защо да го чуете: Накратко - за обща култура и ако искате да имате непретенциозен фон на някакви дълбоки умствени занимания, който да се пребори с изнервящата и разсейваща тишина, без да има свойството да отнема от менталния ви капацитет. Щото то е точно това - плитък разточителен поп с уклон към хорър и самоубийствени тенденции. На Били Айлиш все нещо и се разтича по лицето на клиповете - било кръв от носа, било катранени сълзи, било синя боя, с която си маже бузите. Забиват и 20 спринцовки в гърба, броди из болнично заведение през нощта, носи се във въздуха като обладана, все едно е в Екзорсистът. Иначе е добро момиче - цялото и семейство е от шоубизнеса, вероятно и затова успява да се уреди да записва за Interscope още на 14 години. Четох в reddit и в един Kanye West форум някакви шокирани хора, че тя всъщност не била автентичен артист, а била медиен продукт. Ако трябва да цитирам самата Били: "duh!". Мен тези неща не ме шокират и мога да се насладя на хубава баница, независимо дали си я купувам от супермаркета или я е правила майката на позната. Друг е въпросът, че баницата в този случай е средна хубост - няма нищо изключително, нищо което да те провокира да се замислиш по-дълбоко, никакъв stroke of genius, просто госпожицата има омагьосващ глас, синя коса, чоукър с шипове и екип от способни хора, които да и готвят успешни парчета. Толкова.

6.8/10


Коментари

Популярни публикации от този блог

Честит ми рожден ден!

3 години trains in the night

Drab Majesty - Modern Mirror (2019)