Foals - Everything Not Saved Will Be Lost – Part 1 (и честит рожден ден на блога)

Добър ден!

В тази слънчева сутрин (защото още е сутрин, когато пиша това) се събудих с птичи песни и нахални снопове фотони, което неминуемо покачи нивата на допамин в мозъка ми и светът ми се видя едно по-добро място за пребиваване. От известно време обмислях дали да пускам този пост, но след като размишлявах колко по-нещастна се чувствам, ако не си изливам глупостите някъде, реших че мога поне да се опитам да възстановя добрата практика, която започнах точно преди 10 години. Блогът ми доставяше неописуемо удоволствие през годините, караше ме да ставам по-добра версия на себе си, свърза ме с невероятни хора и установих, че не мога просто да го оставя да прашаса и загние. Поне не сега. Вярно е, че последните години животът ми е една постоянна въртележка и ми се случиха много неща - както хубави, така и не много хубави, но както се казва в Рик и Морти "Get your shit together.Get it all together and put it in a backpack, all your shit, so it's together." и така и трябва да сторя.
Честити ми 10 години. Изгубила съм форма, но бъдете снизходителни.
Ще се опитам да поствам по-често.

Чудесен начин да направя това е да ви кажа за новия албум на Foals, които продължават да са от най-вълнуващите групи хора, които правят музика.

Foals - Everything Not Saved Will Be Lost – Part 1




1."Moonlight"2:39

2."Exits"5:57

3."White Onions"3:05

4."In Degrees"4:57

5."Syrups"5:28

6."On the Luna"3:12

7."Cafe d'Athens"4:06

8."Surf Pt.1"0:44

9."Sunday"5:54

10."I'm Done with the World (& It's Done with Me)"3:02


Що е то: Foals. Ако не сте чували за Foals, къде сте дремали последните 10 години? Foals вече са модерни класици в обширната индирок/денспънк област, идват от Англия и имат фронтмен грък.
Защо да го чуете: Foals, изглежда, не губят форма и продължават все така силно да правят танцувални инди химни, без да стават банални, като в същото време остават социално и политически ангажирани, като основната тема изглежда са промените в климата:

Now the sea eats the sky
But they say it's a lie
There's no birds left to fly
We'll hide out
Oh, the weather's against us

Горното е от Exits - първият сингъл от албума, невероятно catchy песен с психаделичен клип-псевдо трейлър на филм, който никога не е виждал бял свят. Сниман е в Будапеща и е тотално зомбиращ.



Албумът предлага и други добри предложения за поклащане на таза като In Degrees и On The Luna, но това не е всичко, към което се стреми. Everything Not Saved връща Foals към math-rock корените им и това личи в White Onions, Syrups и Sunday. But wait, there is more - ефирни ембиънт включвания в Moonlight, Surf и I'm Done with the World (& It's Done with Me) завършват картината на една група с достатъчно богат инструментариум и способности за изразяване, че да развълнуват отегчено същество като мен. Получават и бонус точки за заглавието, което бива приписано на Nintendo 'quit screen' съобщението от многобройни мемета.
Албумът излезе вчера и е достъпен на много места, включително в канала им в youtube.
Втората част на албума се очаква да излезе наесен.

7.8/10

Коментари

Популярни публикации от този блог

Честит ми рожден ден!

3 години trains in the night

Drab Majesty - Modern Mirror (2019)