Blur - Under The Westway (2012)

Тамън се оплаках, че няма нови неща и реших да проверя какво е излизало, докато не съм гледала и не щеш ли - Blur. Преди да се оплача трябва да проверявам тракърите, но пък няма да е толкова драматично. И така, Blur нещо са се активизирали и, както вероятно знаете, съвсем скоро издадоха бокссет Blur 21, но освен това подготвят и нов албум, и разни неща от него вече могат да се чуят, като настоящия двоен сингъл.


01 – Under the Westway
02 – The Puritan

Снощи, когато търсих в тубата някакъв клип към едно от двете, попаднах на видео с  партитура и паралелно слушайки и гледайки (нямате представа колко е трудно), установих, че нотите всъщност са верни. "Откъде са взели нотите за Under The Westway?" зачудих се аз. После погледнах малко надолу, и видях, че това е качено от официалния канал на Blur. Логиката ми подсказа, че трябва да има качен и The Puritan там, и не ме подведе. Видеото също е "official lyric video", което е формат, който набира все повече сила. Когато чуят нова песен хората 1) я търсят като клип в youtube; 2) търсят текста и. Естественото обединение на двете води до т. нар. official lyric video, което изисква минимални средства, за да предостави видео на масите и от друга страна им дава и текста. Абе днеска нещо говоря като олигофрен, затова преставам и ви пускам двете песнопойки, можете да пригласяте. The Puritan определено ми задържа интереса по-дълго от UTW, но и двете не можаха да ме впечатлят кой знае колко.



Коментари

Популярни публикации от този блог

Честит ми рожден ден!

3 години trains in the night

Drab Majesty - Modern Mirror (2019)