Chairlift - Met Before (new video)

Оп, кво става? Loong time noo seee (представете си, че го казва Scroobius Pip).
Трябва да наваксам малко с видеата.
Новото на Chairlift (за които съм споменавала тук) излезе преди около седмица и е доста интересен интерактивен проект. В него се изследват паралелните вселени и последиците от изборите, които правим. Звучи сериозно, но всъщност не е. Въпреки това, идеята ми харесва, щото ми напомня за книгите-игри и за куестовете, които играех навремето. За жалост телевизорите все още не могат да поддържат подобен интерактивен формат и има едно колажно, официално видео, което събира повечето моменти чрез динамичен монтаж, който по принцип първоначално обърква зрителя и го кара да си пусне клипа пак, за да проследи паралелните сюжети по-добре и да разбере какво всъщност става.



За тези, които имат малко свободно време, можете да си поцъкате тук, както правих аз цяла сутрин. Интересно е да се изпробват всички варианти, особено след като някои не са намерили място в горния клип (например когато Патрик яде гъби и халюцинира). Освен игровата тръпка, аз не мога да спра да гледам очарователната Каролин.
Ех, липсват ми студентските години.

Коментари

Популярни публикации от този блог

Честит ми рожден ден!

3 години trains in the night

Drab Majesty - Modern Mirror (2019)