Shirley Manson and Elijah Wood: The 2010 Oliver Peoples Campaign

От Oliver Peoples са наели Илайджа Ууд и Шърли Менсън за новата си кампания. До него тя изглежда като 15-метровата жена, а сцената с целувката уби нещо в мен. It's just wrong.
Anyway, клипът е озаглавен "Децата са отегчени в неделя". Да им имам отегчението, ебати...



Така като гледам май уейфарърите почват да залязват и ще трябва да си купя нови тренди очила, заради които хората да ме гледат странно/с респект, съответно. :)
Песента е “Just You and Me” на Zee Avi.

Коментари

Violka-Antevasin каза…
Песента е супер яка!
Поздрави
Lu каза…
Нали! :) Благодаря, че се отби.
cinemascrotum каза…
Хахаха, Фродо Бегинс в стилизиран музикален клип? Това трябва да се гледа ASAP! :)
Nostromo каза…
Има нещо... извратено в това Илайджа Ууд да се прави на нещо по-различно от Фродо... Но може да е и въпрос на лично усещане... :)
Lu каза…
Съгласна съм. Мисля, че вече няма да може да изиграе нова роля без зрителя да се пита какво прави Фродо във филма. :)
The Red Witch каза…
на мен пък ми хареса! хм,значи в мен има нещо нередно. но шърли си я обичам до лудост, каквито и да ги върши :)

каква е тая мода с нърди очилата,бе? хич не ми харесват...

Популярни публикации от този блог

Lana Del Rey - Born To Die (2012)

Ghost - Impera (2022)

Drab Majesty - Modern Mirror (2019)