Melissa Auf Der Maur - Out Of Our Minds (2010)

Края на седмицата ме посрещна с купища нова музика от любими изпълнители. Опозирано на налегналия ме могъщ мързел, този факт е малко притеснителен от гледна точка на ексклузивността на блога ми, но ще се опитам да не изоставам.

Така чакания от мен втори албум на чаровницата Melissa Auf Der Maur за съжаление не се оказа това, което чаках. След силния дебют, Out Of Our Minds нещо ми бледнее.

genre: alt rock

1. The Hunt
2. Out Of Our Minds
3. Isis Speaks
4. Lead Horse
5. Follow the Map
6. 22 Below
7. Meet Me On the Dark Side
8. This Would Be Paradise
9. Father’s Grave
10. The Key
11. The One
12. 1000 Years
13. Mothers red box

Melissa Auf Der Maur е бивша членка на бившите Hole, след което замества D'Arcy Wretzky в така любимите ми Smashing Pumpkins за последното им турне преди разпадането. *носталгична сълза* След това се отдава на соло кариера, като записва албума Auf Der Maur, който се получава изключително сполучлив.

Първия сингъл има смотан клип.







Out Of Our Minds не е толкова сполучлив, колкото предшественика си, при все това е чудесен албум. Аз съм фенка и сигурно ще си го послушам подобаващо.

7/10
свали

Коментари

Популярни публикации от този блог

Lana Del Rey - Born To Die (2012)

Ghost - Impera (2022)

Drab Majesty - Modern Mirror (2019)