Tokio Hotel и андрогинизирането на младежта

Не бе, не го разбирам, честно. Мислех си, че само в България нещата са зле и народа се кефи на един гримиран певец-хермафродит, но каква беше изненадата ми, когато на световната сцена се появиха тези момченца... Което е по-лошо, те бяха още малолетни, когато се почна тая пародия. Не че не сме го виждали при TaTu. Не че е ново да се използва скандалното за набиране на популярност и фабрикуване на формации от вида "известни с това, че са известни/обратни". Просто днес не издържах и възмущението ми преля като разпенена бира в тънка висока чаша.



Всичко започна, когато търсех един модел на Monsoon - марка за дрехи. Някак попаднах на песента на TH Monsoon (която май е единствената им, която става що-годе за слушане). Бях я гледала преди няколкo години по Mtv и реших да си я припомня. В related videos вниманието ми прикова едно видео, на което се виждаха две усти, готови да се целунат. Би била доста еротична снимка, ако едната уста беше женска. А може би и сега е, хм, но за по-ограничена група от хора. Та веднага се сетих, че това са не кой да е, а прословутите братя близнаци Бил и Том. Изпаднах в тих потрес. Двама невръстни братя са снимани как се готвят да се цункат в устенцата. Какво имаме тук? 1) Имаме 2 малолетни. 2) Имаме загатнат хомосексуализъм при 2 малолетни, но не това е страшното. 3) Имаме загатнат хомосекусализъм при 2-ма малолетни и подсказка за кръвосмешение. 4)Имаме загатнат хомосекусализъм при 2-ма малолетни, единия от които е транссексуален, и подсказка за кръвосмешение.
Какво ви става бе, хора???
Отначало си мислех, че Bill е просто келеш с женски черти, който си пада по глем рока и Дейвид Бауи (ах, Бауи!). С течение на времето и снимките неговия профил се оформи като отявлено женски. Даже Ru Paul може да му завиди. Но това не е всичко. Срещам снимките с коментари "колко е красив", "колко е женствен", "той е невероятен":


Ooooookay...


Ето го и въпросния клип, направен от някакво младо французойче, което спорадично пляска коментари "колко хубаво", "колко красиво". Момента, за който говоря е сложен за тапет на видеото, има го и на 0:30



Мда, покъртително, нали?


Андрогините са модерни, ок, и аз се кефя на подобни неща (Davey Havoc и Дейвид Бауи в частност) но това не мога да го приема за нещо добро.

И за да не завърша поста съвсем отчайващо, ето я и Monsoon, която както споменах става:




Май реклами от типа на новата на Каменица всъщност са нужни, колкото и да са крайни...

Коментари

The Red Witch каза…
Новата Каменица си е направо жалка рекламна кампания, но, по същество- дечицата не е като да не могат да правят добри песни-напротив, правят си. Имам 2-3 от първия им албум, които навремето редовно слушах. Не, въпросът тук е друг-защо да се прибягва до такива,хм, извращения, за да се привлече вниманието...PR-а е мръсна работа.
А Боуи ми е полу-бог, тъй, че, моля те, не го намесвай :р Той каквото и да прави за мен е убер-мъжествен(изчервих се сега).По повод Боуи- чуй албума Outside, ако не си го слушала до сега. Аз го въртя нонстоп тези дни и съм влюбена в Дейвид.
Lu каза…
Хехееее, Бауи (или Боуи) и на мен ми е идол и го намирам за супер секси, споменах го във връзка с грима. A Outside и аз доста съм го въртяла. ;)
The Red Witch каза…
поздрав с The Heart's Filthy Lesson тогава! :)

ееее, чакай пак да си я пусна!*addicted* :р

Популярни публикации от този блог

Lana Del Rey - Born To Die (2012)

Ghost - Impera (2022)

Drab Majesty - Modern Mirror (2019)