Flashback: Active Child - Johnny Belinda (2012)

Трябва да поствам 2 албума, ама нямам време и ще чакат. Междувременно мога да пусна клип.
Тази година, до момента, излязоха 2 клипа 10/10, и двата са много различни. Единият е M.I.A. - Bad Girls, който съм сигурна е познат на 98% от населението, затова и не го пуснах отделно.
Другият е на "новобранеца" Active Child, чиито дебютен албум от миналата година е нещо феноменално, но аз разбрах за него чак тази. Все още много ме е срам, бях решила да не го споменавам, щото наистина много ме е срам, затова и не пуснах нито Hanging On, нито Johnny Belinda, когато излязоха (вторият е сравнително пресен от миналия месец).
Ноооо моето безхаберие не бива да пречи на тази великолепна музика да стигне до повече уши.
Клипът на Johnny Belinda не впечатлява с нищо, освен че е адски красив. Сниман е на източния бряг на Австралия през "едно пълно с бури лято".
Съветвам ви да си разпънете прозорчето на тубата и да си дигнете качеството, когато го гледате.

Коментари

Популярни публикации от този блог

Честит ми рожден ден!

3 години trains in the night

Drab Majesty - Modern Mirror (2019)