Трилър с птици

Преди малко звъня баба ми от село. Всичките 11 кокошки били удушени от нещо. Всъщност "удушени" е моето тълкувание на "сдавени". Вчера нещо (лисица, белка, знам ли) е влязло в курника и ги е изкарало. Петела бил толкова нахапан, че умрял на следващия ден. Не, че е ненормално да стават такива неща там, където има диви животни наблизо. Всичко ми звучи много злокобно обаче, поради следните причини:
За да се стигне до кокошките се минава прз 2 врати с райбери. Селските райбери са вече доста стари и ръждясали и на мен даже понякога ми е трудно да се справям тях, а аз имам 2 ръце с по 5 пръста и някаква относително значима мускулна сила. Добре, вратата на двора може и да я пренебрегнем, защото предполагаме, че животното е прескочило мрежата. И така да е остава въпроса с райбера на курника, което също е сериозно заруднение. Освен това, ако пропуснем вратата на двора излиза, че нещото е прескачало заедно с кокошките, за да ги нареди на двора. Да, не само са сдавени, наредени били на средата на двора една до друга.0_0 И май нямало липсваща или наядена, като изключм петела, който бил нахапан. Обикновено животните ловуват за да се хранят, нали така, поведение а ла Хищника не се среща в природата. Всичко прилича на някакъв зловещ ритуал и като си го представя тръпки ме побиват.

Коментари

Популярни публикации от този блог

Честит ми рожден ден!

3 години trains in the night

Drab Majesty - Modern Mirror (2019)