Everything Is Made In China – Amber (2013)

Оп, кво става?
Преядохте ли с агнешко, вдигнахте ли холестерола?
Само така!

Аз бях изпаднала в сравнително дълга творческа почивка, която се е случвала само веднъж по-миналата зима, когато паднаха големите снегове. Една седмица си стоях у нас и играх HOMM 2 и това осмисли живота ми за месец напред, така че не се налагаше да търся личностна реализация чрез блога си и го бях заебала. Настоящият случай не е такъв, просто бях твърде ангажирана с професионалните си задължения и не ми остана много гориво за словоблудставане върху качествата на новите рилийзи. Знам, че веднъж изтървеш ли му края, после трудно се наваксва и почнах да си пиша на гърба на една касова бележка от супермаркета всички албуми, които трябва да ревюирам. Изгубих я, естествено, и като ориентир ми остана какво съм качила на плеъра. Настоящото е такъв албум.
Споменавала съм ви за тези руснаци много, много отдавна, но Amber  е добър начин да напомнят за себе си. В едно изречение: Amber е носталгично синтезаторно упражнение а ла M83, омесено с инди поп мая. Все още нямам гориво за лингвистични акробатики, така че направо си пуснете (slightly disturbing) клипчето и вижте цифричките най-долу.
Мерси за вниманието!

genre: electronic, indie rock, indietronica, post rock

01. Awakening: I
02. Division Light
03. Echoes
04. The Decade
05. Cepheia
06. SPCTRMS
07. Go Deep
08. John H (Dotted Man)
09. Amber
10. Pale Empire
11. Awakening: II



7.7/10


Коментари

Популярни публикации от този блог

Честит ми рожден ден!

3 години trains in the night

Drab Majesty - Modern Mirror (2019)