Little Dragon - Ritual Union EP (2011)

Няма да спра да мърморя срещу издаването на сингли, маскирани като EP-та. 1 песен, 2 нейни ремикса и друга песен, която по мое време... ъъъъ, навремето, което не беше толкова отдавна, минаваше за b-side на сингъл. Моето мърморене, обаче, се простира само в рамките на този блог и едва ли някой ще го отрази, затова да мина направо за музиката. Little Dragon, които имат спорадични проблясъци на гениалност, но като цяло са формация на ниво малко над средното, имат ново EP (което е всъщност маскиран сингъл) с папагал на обложката. Папагалите нещо са модерни май. Отдавам това на силния хавайски тренд това лято, ако трябва пак да си размивам постовете с фешън подробности, както отбих номера в предния пост за Колдплей.


genre: electronic, trip hop

01 – Ritual Union
02 – Ritual Union (Maya Jane Coles Remix)
03 – Ritual Union (Tensnake Remix)
04 – Nightlight (Unknown Mortal Orchestra Remix)

Ritual Union звучи по-добре ремиксирана, отколкото в оригинал (и това не е единичен случай за тяхна песен), затова ви пускам версията на Maya Jane Coles. Има доста интерполска бас линия, което може би обяснява пристрастията ми.




Ако ви е домързяло да цъкнете линка в "тяхна песен", непременно го направете.

Коментари

Владо каза…
То е ясно, че не разбирам, ама не мога да разбера европейската/американската тенденция да се издават EP-та, които не са EP-та и да ни се будат разни ремикси за пълнеж. После се чудят защо пазарът на сингли е в окаяно положение.

Трябва да хвърлят един поглед към Япония (пак ли за Япония?!) - синглите често идват с минимум 1, а често и цели 2 b-sides парчета, които често са на същото, ако не и на по-добро ниво. За EP-тата пък какво да кажа - лично аз имам едно, което има 7 песнички вътре...
Lu каза…
Хвала ти, Владо, напълно съм съгласна с всичко, което казваш, щото и аз не разбирам. А Япония е друг свят направо, доста банди пускат за японските издания би-сайди, които не могат да се намерят никъде другаде. Винаги съм давала за пример Нощния Влак на Keane - 8 самостоятелни парчета за EP. Даже е малко прекалено.
bungle каза…
Мен миксът на Tensnake ме кефи най-много! :)

Популярни публикации от този блог

Lana Del Rey - Born To Die (2012)

Ghost - Impera (2022)

Drab Majesty - Modern Mirror (2019)