Coldplay - Every Teardrop Is A Waterfall (new video)

Абе можех да изчакам няколко дена и да ви пусна всичко накуп, ама сърце юнашко (девойческо? oh wait, това съм го споменавала и преди) не трае. Ето че и клипа към Every Teardrop Is A Waterfall излезе и той е в крак с всички трендове това лято, включващи шарената кичария на прехода 80's-90's, както и възхода на кобалтовото синьо. Затова и клипа е син, както и по-голямата част от облеклото на Крис. Блузката е цвят frushia, или по нашенски пембяно, която изразява друг силен тренд - калърблокинга на ярки цигански цветове. Бахти фешън иконите.

Коментари

Silver каза…
Every Teardrop is still a piece of turd, обаче видеото поне в началото слага всичко чуто и видяно от "петия албум на Колдплей" в някакъв общ контекст. Реклама на Sony Bravia. Харесва ми, нехаресва ми, поне личи замисъл зад всичко.

И не, не ми харесва. :)
Lu каза…
"Реклама на Sony Bravia" е доста добро определение.

Популярни публикации от този блог

Честит ми рожден ден!

3 години trains in the night

Drab Majesty - Modern Mirror (2019)